Friday, 15 June 2012

Kerana Pusaka

Petang itu Liza berbalah dengan ibunya mengenai tanah tapak rumah pusaka suaminya. Siang tadi Pak karim, orang kaya Kpg. Batang datang menuntut hutang dari Kak Timah. Kalau tak bayar esok tanah pusaka itu akan menjadi milik Pak Karim. Liza berkeras cuba untuk menyelesaikan hutang dengan Pak Karim tapi ibunya tak setuju kerana tidak mempunyai wang $40,000 bagi menyelesaikan hutang tersebut.

Pagi itu Liza seperti biasa ke perigi di belakang rumah untuk mandi sambil berkemban. Kak Timah telah pun pergi menoreh. Tuboh dara Liza yang putih melepak itu cuba seksi bila di baluti kain batik lepas. Liza baru berumor 18 thn.

Tetek Liza yang mungkil pejal itu baru nak tumboh. Puting teteknya yang kemerahan itu mendongak ke atas dan amat keras sekali. Bontot Liza sedikit lebar dan tonggek. Bila berjalan ianya berkeadaan melentik. Pantat Liza memang tembam sekali. Bulu hitam yang baru nak tumboh memagari biji kelentit yang merah itu.

Liza memulakan mandian beliau. Dari celah semak sepasang mata asyik memerhatikan pergerakkan Liza. Pak Karim merasa beruntung benar pagi itu. Rezeki dapat mengendap anak dara sunti mandi takkan di lepaskan begitu sahaja.

Pak karim mengeluarkan kepala butohnya dari dalam kain. Dia berkata "beruntung kau kepala butoh, dapat melancap tengok anak dara sunti mandi". Pak Karim mengoyang kepala butohnya yang telah tegang itu. Semakin di goyang kepala buoth tua itu semakin kembang dan menegang.

Dari balik semak itu Pak Karim nampak Liza menyelak kainnya sampai ke pangkal peha yang putih gebu itu. Dengan secara automatik kepala butoh Pak Karim meledakan air mani bertaburan disekitar semak di hadapanya. Mengigil-gigil tuboh tua itu melayan kesedapan melancap sendiri. Puas hatinya dapat melancap begitu.

Diperhatikan Liza sudah selesai mandi dan mula bergerak balik ke rumahnya. Diikuti Liza dari belakang. Sampai di rumah Liza ke bilik untuk menukar pakaian. Pak Karim naik perlahan ke rumah tersebut dan teruskan aktiviti mengendapnya. Dia tahu time nie kaka timah masih belum balik menoreh.

Liza melonggarkan ikatan kain basah dan menanggalkanya dari tuboh yang halus putih melepak itu. Terliur Pak Karim melihat pandangan yang begitu seksi. Dengan segera kepala butoh tua di dalam kainnya menegak naik.


Pak karim yang tak tahan dengan adengan begitu terus menerkam ke arah Liza. Liza menjerit terkejut" Pak karimmmm... buat apa nie". Pak karim berkata" Liza... Pak Karim nak merasa tuboh anak dara sunti... dah laama Pak karim tak merasa pantat muda"

Liza bersuara kembali" Keluar Pak karim kalau tak saya menjerit nanti". Pak Karim menjawab "jeritlah aku tak takut". Liza merasa panik dengan keberanian Pak karim. Dalam hatinya berkata "naya aku kali ini, si tua ganyut ini memang dah bernafsu sangat tengok pantat aku ini..... memang punah dara aku dikerjakannya nanti....!"

Tiba tiba Liza dapat satu akal " Ohhh..... Pak karim nak rasmikan pantat dara saya yea....! Boleh... saya boleh siap kangkang luas luas untuk Pak Karim tapi dengan satu syarat" Pak karim segera menjawab "Apakah syaratnya....? ". Liza menyambung "Biar saya cuba lancapkan Pak Karim dulu.... Kalau Pak Karim keluar mani sebelum tamat tempoh 15 minit, Pak karim di kira kalah dan terpaksa menyerahkan kesemua tanah pusaka ayah saya kembali".

Pak Karim menggelengkan kepala kerana tidak setuju lalu mengemukakan cadangan balasnya. "Apa kata.... kalau kau berjaya dalam tempoh tu... saya serahkan balik sebahagian saja tanah pusaka tu....!"

Liza termenung sejenak dengan cadangan balas si tua itu. Namun kuasa tawar menawarnya adalah amat terbatas. Akhirnya dia terlintas untuk mengemukakan cadangan tolak ansurnya. "Baiklah.... jika ganjarannya dah terbahagi 2.... maka wajarlah juga masanya pun di kali 2..... iaitu 30 minit."

Pak Karim nampaknya bersetuju.

Demi persetujuan itu, pantas Liza sendiri berusaha memburaikan kain pelikat Pak Karim. Sambil tangannya giat mengusap si butoh hitam, sambil itu jugaklah Liza melucutkan baju orang tua itu. Seronok sungguh Pak Karim dapat peluang bertelanjang bulat di hadapan mata kepala anak dara belasan tahun secantik si Liza. Dah tu pulak, butohnya tak lekang dari belaian jari jari lembut si Liza.

Liza memulakan adengan melancap. Mencanak batang butoh itu terpacak mempamirkan gagah. Terpencul kepala butoh Pak karim yang hitam legam tu. Perlahan-lahan Liza mengurut dan menarik pundi buah zakar Pak Karim.

Pada mulanya Pak Karim rileknya saja menimati kesedapan yang disalurkan oleh jari jemari Liza ke serata pelusok butohnya itu. Dia begitu yakin boleh bertahan melewati tempoh 30 minit kerana tadi dia baru saja lepas melancap sepuas puasnya.

Lama kelamaan masa sudah pun menjangkau 25 minit. Liza mulai kelihatan resah. Berbagai cara dia dah lakukan namun si butoh hitam itu tetap hanya terpacak keras seperti sejak dari awal tadi. Liza binggung memikirkan kedegilan butoh Pak Karim yang nampaknya begitu enggan memuntahkan air mani.

Tidak sedikit pun terlintas difikirannya bahawa Pak Karim baru saja puas melancap sewaktu mengintai Liza mandi tadi. Mujur juga Pak Karim telah menolak cadangan Liza yang awal tadi. Jika tidak, setelah berakhir tempoh 15 minit tadi, sudah pasti Liza yang kalah pertaruhan dan mungkin pantat daranya sudah punah dikerjakan oleh batang butoh si tua gayut itu.

Liza dan Pak Karim sama sama menjeling ke arah jam. 27 minit sudah pun berlalu. Airmata mula berlinang membasahi pipi Liza. Sementara di bibir Pak Karim pula sudah terukir senyuman riang bagi meraikan cerahnya peluang untuk bakal mencemari pantat dara si Liza.

Di dalam seliputan airmata, Liza ternampakkan sebuah botol minyak losyen yang berada berhampiran dengan kedudukannya. Pantas akal Liza tertindak untuk mengubah teknik usapannya. Dengan kelam kabut dia membuka penutup botol losyen itu. Kemudian minyak yang ada di dalamnya dicurahkan ke atas kepala butoh Pak Karim.

Berlecup lecup bunyi jari jemari Liza mencabar ketegangan butoh hitam itu. Serata pelusuk kepanjangan batang butoh Pak Karim dikerjakannya dengan teknik minyak losyen tersebut. Bersungguh sungguh Liza menangani usaha untuk memerah keluar air mani Pak Karim.

Berkerut muka Pak Karim menahan kesedapan. Jari halus Liza kemudian bermain di kepala takuk Pak karim. Dengan menggunakan hujung kukunya yang panjang dan tajam, Liza melurut batang Pak karim secara perlahan-lahan. Mengigil-gigil bontot Pak karim menahan kegelian. Penangan minyak losyen berkenaan telah benar benar berjaya membahangkan pundi pundi air mani Pak Karim.

Sekali lagi Liza dan dan Pak Karim menjeling ke arah jam yang menunjukkan kurang dari 30 saat saja lagi masa yang tinggal. Pak Karim mulai meronta ronta dengan kegelisahan yang tidak terhingga. Namun Liza tetap tekun mengengam erat batang hitam Pak Karim dan melancapkannya secara lebih laju.

Pak Karim mengetap gigi. Sebelum ini tak pernah di rasakan di lancapkkan sesedap ini. Liza perhatikan muka Pak Karim merah padam menahan kesedapan. Kekentalan butoh hitam itu mulai ganas berdenyut denyut di dalam gengaman tangan Liza. Mata Liza terbeliak merenungi keadaan lubang kencing kepala butoh Pak Karim yang semakin luas ternganga.


Melihatkan demikian, Liza pun bertindak melajukan lagi goncangan. Tetapi kini ianya hanya tertumpu kepada bahagian kepala butoh Pak Karim itu saja. Ketika masa hanya tinggal tak sampai 5 saat untuk tamat, Pak karim mulai menjerit" Sial kamu Liza.....! Aku dah tak tahan ni...!" Serentak dengan itu berderailah air mani menyembur dari kepala butoh Pak Karim...... Se saat selepas itu jam pun berbunyilah menandakan tamatnya tempoh pertaruhan.

"Selamat gak pantat dara aku ni... Nyaris nyaris tak kena koyak dengan butoh hodoh si tua gatal ni....!" Kata liza di dalam hatinya.

2 comments: