Friday 15 June 2012

Rahsia Di Usa

Setelah membaca beberapa cerita disini, saya ingin berkongsi bersama peristiwa yang saya alami beberapa tahun yang lalu. Waktu itu suami  saya,atau tunangan saya telah  mendapat tawaran belajar di USA.Kami berdua melangsungkan perkahwinan beberapa minggu sebelum berangkat kerana kedua-dua orang tua kami menghendaki kami dikahwinkan sebelum merantau. 

Saya terpaksa berhenti kerja untuk menemani suami saya di USA.Setelah berada di
Amerika beberapa bulan, saya merasa bosan duduk dirumah.Kami belum lagi ada anak  kerana kami merancang sehingga suami saya tamat pelajarannya. Jadi,hari-hari,saya kemas rumah yang mempunyai satu bilik,tengok tv dan termenung.

Satu hari terdapat saorang jiran memberitahu ditempatnya terdapat kerja  kosong sebagai kerani sementara. Dia melihat saya pernah bekerja sebagai setiausaha sebelum saya berhenti. Saya berbincang dengan suami saya akan kerja tersebut. Dia faham kebosanan saya dan setuju untuk saya bekerja.

Dengan pengalaman saya dan sokongan dari jiran saya, saya dapat kerja  tersebut. Jadi saya mula bekerja dengan penuh semangat dan gembira. Bukan saja saya dapat hilangkan kebosanan saya, tapi dapat bawa pulang wang tambahan, walaupun wang tidak penting kerna kebetulan suami dan saya dari keluarga yang agak sederhana. 

Setelah beberapa bulan, saya dan jiran saya ini  dan seorang lagi kenalan dipejabat bertambah mesra. Mereka dalam umur 30an dengan ada anak anak kecil. Nancy, jiran saya itu ada 3 orang anak dan  suaminya bekerja dengan syarikat jualan. Kawan saya yang saorang lagi, Jean, mempunyai 2 orang anak dan suaminya bekerja sebagai pegawai jualan disebuah kilang. 

Kami bertiga agak rapat dan sering bersama. Bagaimana pun, berdasarkan saya tidak minum dan mempunyai adat kesopanan, saya tidak ikut mereka jika mereka pergi ke pub setiap hari jumaat lepas kerja untuk minum dan bersantai.

Satu hari, Jean memberitahu bahawa kawannya yang merupakan seorang janda kaya akan membuat satu jamuan, dan dia telah menjemput kami semua. Nancy begitu gembira,tapi saya kurang sedikit kerana saya bukan minat berparti dan tambahan pula suami saya tak boleh hadir kerana pada hari tersebut dia harus buat projek praktikal universiti diluar bandar selama semiggu.

Ini membuat Nancy dan Jean mendesak agar saya hadir. Setelah desakan mereka itu, saya bertanya suami saya dan beliau setuju untuk saya hadir, apa lagi suami saya kenal juga dengan Nancy dan Jean, jadi dia percayakan Nancy dan Jean jaga saya.

Berpakaian suit semua biru dan berseluar panjang, kami bertiga pergi ke parti  tersebut. Sampai disana, kami dapati ramai orang yang telah sampai. Setelah makan dan berbual mesra dengan yang hadir dan kelihatan ramai juga yang telah pulang, kami juga ingin pulang.Tapi kawan Jean minta kami tangguhkan dahulu. Oleh kerana kami datang dengan kereta Jean,tiada pilihan.

Kami semua dibawa masuk ke dalam rumah kerana jamuan awal tadi diluar. Akhirnya tetamu yang tinggal cuma 4 orang lelaki, kawan Jean dengan teman lelakinya dan kami bertiga.

Untuk masa ini, saya lihat, kesemua mereka ini sudah seperti mabuk, kecuali saya yang cuma minum air oren. Salah seorang dari lelaki tersebut telah memainkan tv besar dan serta merta ada gambar blue. Ini pertama lihat bagi saya,walaupun telah biasa dengar. Saya bangun dan cuba memanggil Jean agar balik, tapi Jean keberatan. Saya lihat kawan Jean
dengan teman lelakinya sudah berpeluk dan bercium.

Nancy pula sedang bersenda gurau dengan salah seorang lelaki itu manakala Jean asyik berkhayal melihat tv. Saya cuba untuk  memandang tempat lain,tapi dengan bunyi tv itu, mata saya tetap melihat ke arah tv juga. 

Ketika itu dalam tv itu terdapat 2 lelaki dan 2 perempuan.Seorang dari  wanita itu sedang
terlentang dimana seorang lelaki sedang menjilat kemaluannya. Manakala yang seorang pula sedang menghisap kemaluan lelaki yang seorang itu. Mata saya berkisar didalam rumah itu. Saya lihat kawan Jean telah membuka bajunya dan teman lelakinya sedang menghisap  teteknya. Begitu juga dengan Jean yang juga sedang dipeluk dan dihisap teteknya oleh
seorang lelaki tadi. Begitu juga Nancy. Saya merasa begitu serba salah dalam keadaan begini. 
Kawan Jean,Jean dan Nancy walau pun lelaki itu sedang bermain ditetek masing masing, tapi mata mereka tetap melihat ke arah tv.

Kelihatannya tv sudah tidak bermakna lagi.Mata saya lebih cenderung melihat yang berlaku dalam rumah itu. Kawan Jean dan teman lelakinya telah beredar dan tinggal kami bertiga dan 4 lelaki tadi.Saya melihat Jean dengan perlahan menanggalkan zip seluar lelaki tadi. Bila dah tertanggal,Jean dengan cepat menghisap kemaluan lelaki itu. Manakala Nancy
pula sedang di peluk dengan erat oleh lelaki lain dan lepas itu serta merta bangun dan menanggalkan pakaiannya. Begitu juga dengan lelaki bersamanya.

Saya melihat dengan penuh terperanjat bagaimana 2 rakan baik saya yang sudah berkahwin sekarang berada dalam keadaan yang begitu memeranjatkan.Nancy memanjat tubuh lelaki itu dan terus memasukkan kemaluan lelaki itu kedalam kemaluannya. Begitu juga Jean yang sekarang sudah begitu melayari diri mereka. Saya agak hilang pegangan dalam keadaan
begini melihat bagaimana kawan saya yang sudah ada suami dan anak begitu rupa. Sambil itu juga, saya juga mulai rasa gelisah. Tanpa saya sedari,salah seorang lelaki tadi telah menanggalkan seluarnya dan berdiri didepan saya menghulurkan kemaluannya pada saya.

Agak besar juga kemaluannya dari suami saya,maklumlah orang barat.Tanpa saya duga, dengan perasaan yang ditimbulkan oleh kawan saya tadi, saya pegang kemaluannya itu dan terus menjilatnya. Waktu itu saya lupa suami saya. Saya mulai merasakan begitu nikmat. Sebentar tadi saya saorang isteri yang setia, tapi sekarang ini sedang tertiarap telanjang diatas karpet dengan digomoli oleh lelaki lain.


Keadaan itu berterusan dari seorang lelaki ke lelaki lain tanpa saya sedari entah berapa banyak air mani yang telah saya minum atau masuk dalam perut saya.Lepas itu, kami berpakaian dan balik. Dalam kereta Jean dan Nancy baru berkata yang mereka memang
sudah lama menduakan suami mereka. Hari Jumaat yang mereka pergi minum itu adalah cara mereka mencari lelaki lain dan pergi ke tempat lain untuk berseronok.Saya cuma berdiam diri sahaja, tanpa berkata apa-apa. Jika ada pun, saya mengganguk saja.

Kesokkan harinya,saya bangun lambat kerana hari cuti. Setelah petangnya, Jean dan kawan jandanya datang bersama teman lelakinya, dan juga salah seorang lelaki yang semalam memantat janda itu.Jean merasa serba salah dengan apa yang berlaku terhadap saya dan meminta janda itu datang untuk minta maaf dari saya terhadap apa yang berlaku. Saya hanya berdiam diri.

Sementara mereka berkata-kata,tiba-tiba telepon berbunyi dan rupanya suami saya yang
menelipon.Mereka mendengarkan apa yang saya perkatakan dengan suami saya dengan perasaan takut,terutama Jean. Bila saya berkata pada suami saya yang parti itu bagus dan baik dan saya mungkin akan pergi lagi, serentak mereka semua cukup  gembira.
Saya katakan bahawa Jean ada bersama saya,begitu juga Nancy yang baru  datang. 

Mereka mencium saya dan bila saya kata pada suami bahawa mereka ini bagus,serta merta lelaki-lelaki itu semua mengurut tubuh saya.Saya agak sukar untuk  bercakap dengan
suami saya ketika saya rasakan seluar dalam saya hendak di londehkan oleh lelaki itu. Saya terpaksa kata pada suami saya bahawa saya perlu kebilik air.Cuma, suami saya tidak tahu, bukan untuk keluarkan air,tapi masuk air.Mungkin atas keseronokan saya,saya biarkan mereka mengerjakan saya diatas katil yang saya kongsi dengan suami saya.

Mereka tidak pulang pada hari itu sehingga keesokkan harinya.Faham-faham sajalah apa yang berlaku.

No comments:

Post a Comment